Re: Temperatura Bartka 2500+

Autor: <tomasz_rudnyWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 10:29:41 MET DST

cześć,
mam bardzo podobny zestaw, płyta jest jak Twoja tylko (bez deluxe), proc ten
sam, a wentyl SilentBreeze 462 III plus dodatkowy wentyl wyciągający powietrze
z tyłu obudowy.
Pasta na procu zwykła silikonowa za 20 złotych.(chyba Master Cooler)
Temperatury są takie.
Normalna praca - proc 38-40 stopni, płyta 28
MAX obciążenie (torture test) - proc 50 stopni, płyta 28
a po dwóch godzinach grania w FAR CRY - proc 48 stopni.
powyższe wskazania są z ASUS Probe

Przy składaniu kompa po nałożeniu pasty i założeniu proca, zdjąłem go żeby
sprawdzić czy pasta równomiernie się nałożyła, musiałem troszeczkę poprawić, bo
miałem wrażenie że nie rozeszła się idealnie.
I teraz chodzi wszystko tak jak podałem powyżej.

Ułożyłem też wszelkie kable wewnątrz obudowy tak aby nie zakłócały za bardzo
przepływu powietrza.

Pzdr
Tomasz