pomocy w złamaniu hasła biosu!

Autor: Red Scorpion <kenjiro_at_interia.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 10:27:36 MET DST

Muszę złamać hasło do biosu AMI w notebooku (próbowałem uniwersalnych haseł
AMI ale coś nie idzie z nimi).

Użyłem dosowego programiku który podaje hasła z biosu - odpaliłem go z
dyskietki startowej w czystym DOS-ie i podał mi hasło, ale składa się ono z
dziwnych znaków. Narysowałem to i jest to tutaj:

http://www.icpnet.pl/~aztec/rozne/haslo.jpg

Czy jesteście w stanie po tych znakach podać mi jakie jest to hasło do
wpisania?
Dzięki!