Re: TV-OUT i wejscie antenowe w telewizorze

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 10:11:06 MET DST

Użytkownik "janusz" <jsep1@po[wywal_to]czta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cbgg4f$ppv$1@korweta.task.gda.pl...
> Użytkownik Krzysztof Rynkowski napisał:
> > Poza tym, dla TV-Out z karty graficznej
> > w telewizorze niezbędne są wejścia
> > - Euro (Scart), Chinch lub S-Video.

Chodziło mi o bezpośrednie wykorzystanie sygnału
z karty graficznej (TV Out) - bez konieczności
posiadania konwertera lub modulatora

> Niezupełnie tak jest. Są dostępne modulatory, wysyłające sygnał CVBS na
> odpowiedniej nośnej. Niektóre tunery satelitarne mają takie dołączane od
> tyłu. Pozostaje kwestia zasilania takiego modulatora (+12 V) oraz
> wykonania odpowiedniej przejściówki (kabelek z wtyczką lub lutowanie na
> karcie graficznej).
> Oczywiście dotyczy to WYJŚCIA TV z karty graficznej, nie VGA.

Zgadzam się z Tobą, ale to nie zmienia faktu, że sama przejśćiówka,
tj. wszelka kombinacja połączeń, bez zastosowania układów elektronicznych
(tutaj modulatora), nie wystarczy do skojarzenia TV-Out karty graficznej
i wejścia antenowego OTV, a o to chodziło pytającemu.