Re: Wybor Notebooka-pomocy

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak_at_acn.waw.pl>
Data: Fri 25 Jun 2004 - 00:00:17 MET DST

> Mam jakies 2,5-3kpln na laptopa (oczywiscie uzywany).
> Poradzcie, co kupic? na co zwrocic uwage, od czego trzymac sie z daleka?

Ostatnio za 3kpln (dokaldnie 2999 ;-) zakupilem (ale nie dla siebie) Dell
Latitude C610:
PIII 1GHz M, 256 RAM'u, matryca bodajze 15", czas pracy na jednej bateri
od 2 do 4h, sieciowka, modem, dysk 20GB, CDROM w komplecie, bez fdd,
jedynymi minusami to to, ze budowa jest porysowana i matryca tez ma 3
kropki (nie bad pixele czy cos - jest porysowana od obudowy [zamykanie] -
ten model tak ma i nie jest to pierwszy jaki widze z takim mankamentem).

Fajna zabawka, sprobuj poszukac czegos takiego - mnie sie podoba :-)

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055