Re: Powrot do zawartosci poprzedniej partycji

Autor: EmilO <kam_at_pw.edu.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 20:46:41 MET DST

> Czy w Norton Ghost 2003 istnieje mozliwosc powrotu do poprzedniej wersji >
systemu?
> Nadpisalem nie ta co trzeba partycje i szlag mi trafil dane pocztowe, com
> sobie na tej partycji skladal.

no to powiem jedno - niezle narozrabiales... a moze jeszcze wlaczyles opcje
czyszczenia pustych klastrow ???? ;) Szanse odzyskania tylko czesci danych
(z cala partycja pozegnaj sie) sa, jesli zamazaniu ulegl tylko poczatek
partycji, ale jesli obraz partycji mial tyle samo danych co ta partycja, to
mozesz ...(nie koncze). W innym przypadku zalezy jaki system plikow byl
poprzednio a jaki jest aktualnie... Najpierw sprobuj zadzialac z Easy
Recovery Pro w trybie RAW