Re: Kieszen na HDD ?? jaka ??

Autor: Maxiuca <maxiuca_at_poczta.fm>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 18:19:25 MET DST

> chce kupic kieszen pod hdd seagate 7200 rmp 120 giga
> czy moze ktos z was urzywa tych kieszeni :

używa piszemy przez "ż", a nie "rz". Słowniki są od kilku lat
komputerowe, więc uŻywajcie ich, bo RZygać się chce jak sie patrzy na
takie teksty...

> bo chcial bym wiedziec czy nie przegrzeje twardego itp i jak sie
sprawuja te wiatraki
> bardziej mnie interesuje ta z 2 wiatrakami i oczywiscie ta firma bo
podobno jest bardzo
> dobra

A jesteś pewnien, ze musisz miec 120 GB w kieszeni?? Bo po pierwsze te
wiatraki narobią Ci takiego hałasu, że przestaniesz miec ochote na
włączanie kompa, a po drugie, to i tak może Ci się dysk ugotować...
Seagate lubi się grzać.
A jak jednak się na taką nieszczęśliwą opcje zdecydujesz, to monitoruj
temperature dysku, a jak zacznie podchodzić pod 60-70 stopni to
zrezygnuj z kieszenii albo kup lepszą (droższą), bo ubijesz dysk za
kilkaset złotych.

Co do firmy... Nie słyszałem w niej nic, wątpie aby to był cud,
zresztą cena jest niska i przez to podejrzana.

Pozdro,

Maxiu