Re: Samsung SV0411N

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 15:58:42 MET DST

Dnia 2004-06-23 16:50, Użytkownik Slaine napisał:

> rozumiem ze jesli dysk sie zatrzymuje podczas pracy zwieaszajac system i
> slychac z niego takie delikatne stukanie (poczym znow chodzi, bez restartu
> systemu) to jest uszkodzony i mozna znim zasowac do serwisu
> gwarancyjnego???Poza tym posiada 4 kilo badow(1 klaster). A gwarancji mam
> jeszcze ponad 2 lata. Dodam ze zasilacz w kompie to Codegen 300W ktory nie
> sprawia zadnych problemow, ale moze jednak...

sprawdz podlaczenie dysku... scisnij troche blaszki w moleksie... zmien
tasme IDE, bedziesz mial wieksza pewnosc, ze to uszkodzenie HD.

a bady moga byc tez wynikiem takiego wylaczania dysku... kiedys cos
podobnego mi sie zrobilo wlasnie byl za luzny molex... po ponownym
utowrzeniu pratycji bady znikly (oczywscie molex tez naprawiony).

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834