Re: warto amd 64 ?

Autor: Marek Przedwojski <marek.przedwojski_at_op.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 14:44:41 MET DST

Użytkownik "Marek Przedwojski" <marek.przedwojski@op.pl> napisał w
wiadomości news:cbehd0$me2$1@news.onet.pl...
> - athlon Athlon 64 3000+ (komputronik)
cena 1110

> + płyta
> czy też standardowo jakiś inny 32-bitowy procesor ?
> Warto w ogóle inwestować w architekturę 64-bitową ?

Znajomy prawie nie gra choć lubi czasem. Jemu jak mówi zależy na wydajności
w obliczeniach. Ja się tylko tak zastanawiam czy to warto , bo nie wiem jak
z oprogramowaniem. W każdym razie chyba linuksa 64-bit to sobie załatwi.
Co myślicie nad tą architekturą ? Moim zdaniem trochę wcześnie na 64-bity
i taki athlon XP czy P4 mu w zupełności wystarczy, ale nie wiem.