Re: Leniwy komputer ...

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem_poczta_kropka_fm>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 12:19:57 MET DST

LAB <labit wrote:

> sprawdz inne pamieci jak masz z kad
> i hdd kolega ma taki na wypasionym sprzecie i dziala mu wolno
>
> takie sa moje przypuszczenia :) moze ktos ma inne

Dokladnie jak jest cache (sprzetowy) na HDD walniety, to wszystko dziala
tyyyylkoooo baaaardzo woooolnooo...;)

Gwoli scislosci - pamietamy, ze pamieci chodza dwukanalowo <=> diwe
identyczne kosci obsadzone w bankach.... Eeee... no tak ze w parach
musza byc. Tak tylko dla pewnosci dodaje.

--
Pozdrowienia!!!
Aik - www - temporarly out of service.