Re: Kupujemy monitor ale jaki...? (crt 17'')

Autor: Redi <Spam?Yes_at_please.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 11:29:58 MET DST

> Myślałem o LG F700B lub P bodajże.... ale sam nie wiem... w różnych
> sklepach róznie mówia... :/

Raczej unikaj LG. Ja osobiscie polecam Samsunga 757DFX lub 757MB. Tego
pierwszego kupisz za ok.740zł, ten drugi jest jakieś 30zł droższy.
Są to całkiem przyzwoite monitory, tylko przed zakupem trzeba im się dobrze
przyjrzeć ponieważ różnice między kilkoma egzemplarzami tych monitorów są
czasem dość duże. Zwróć uwagę na geometrię, poziom bieli. Przydatny jest do
tego programik Nokii do testowania monitorów.

pozdr
Radek