Re: Radeon 9800SE@PRO- czy warto???

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 11:12:28 MET DST

> Czy warto kupić takie monstrum żeby potem wsadzić je
> do takiego rupiecia???:
>
> proc: Athlon XP 1700+
> płyta: MSI K7T266 PRO2 (chipset VIA KT266A)
> grafika: GeForce2 MX400 64MB
> RAM: 256MB 266MHz
> twarde: IBM 40GB 7200, Seagate 40GB 5400
> dźwięk: zintegrowany
>
> ... czy powyższy chipset, proc i ram nie bedą za bardzo spowalniać takiej
> rakiety?
IMHO wart, ale trzeba by było pomyśleć o dodaniu 512 Ram i wupienić
procek na 2400+ (to w dalszej przyszłości, najpierw RAM). Chipset
chociaż stary to jest OK, ale jak już wspomniałem bez dodania RAMu nie
pograsz sobie zadowalająco w nowe gry (swap z dysku).

> A poza tym- co to znaczy, że gwarantują 8 potoków na tym Radeonie?
> Czy jest to również zapewnienie, że w żadnej grze nie będzie artefaktów,
> innych niespodzianek, karta nie będzie się grzać (słowem- karta będzie po
> prostu Radeonem 9800PRO), czy też jest to tylko odblokowanie 8 potoków
> a o resztę to trzeba się najwyżej... modlić?:-)
> Jak to jest?
Sprzedawca obiecuje 8 potoków i one mają działać bezbłędnie, jeżeli
nie to wymieniasz na nowy egzemplarz i tyle. Karta ma się zachowywać
dokładnie jak R9800PRO. Jeżeli boisz się eksperymentów, to ewentualnie
za nieco wyższą cenę możesz kupić GF5900XT.

--
Pozdr. Marcin