Re: Myszka radiowa

Autor: Meetom <meetom_at_cut-this.irc.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 11:02:54 MET DST

*Grzegorz W.* wziął i napisał:
> Czy wszystkie mmyszki radiowe reaguja z opoznieniem ?
> Czy np nowe Logitechy Click Corldless Plus tez ? napisane tam jest ze
> jest tak samo szybka jak kablowa wersja czy to prawda czy tylko chwyt
> reklamowy ?

To juz moja druga mycha radiowa (poprzednia była kulkowa teraz optyk). I
tak jak w poprzedniej nie było żadnego opóźnienia (bo kulka), tak w tej
widać, że jest oszczędzanie energii, bo po kilku minutach dioda (czy co
to tam jest) miga dużo rzadziej (tak 3 razy na 2 sekundy) i można ją
wzbudzić ruchem myszką (i to własnie jest to opóźnienie - ok 1 sek.),
ale lepiej przez przycisk (a konkreteniej rolke, rusze nią troszkę i już
:)). Swoją droga bardzo dobrze, że ma to oszczędzanie, bo ja oczywiście
zapominam ją wyłączać jak nie używam kompa więc ona w sumie nonstop
mryga całymi dniami. Dobrze, że jest na akku :)
Aha - obie myszki firmy a4tech (jakiś taki sentyment już..)

--