Re: Kupujemy monitor ale jaki...? (crt 17'')

Autor: Kic <kico79DOWYCIECIA_at_DOWYCIECIAo2.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 10:43:45 MET DST

> Znamy. Jak Vectra (iiyama) do Cinquecento (LG). Do mercedesa bym sie nie
> posuwal (to rezerwowalbym dla Barco i Radiusa;))

hehe sam mam Cinquecento i jestem zadowolony :)))))

> Natomiast nie da sie ukryc ze jak trafisz na bardzo dobry egzemplarz LG
> to posluzy Ci lata.

No wlasnie, zalezy mi na tym coby oczka sie nie meczyly, obraz wiernie
oddawal to co ma oddawac i zeby to to na lata bylo... stad myslalem nad LG
F700P lub B
LG widzialem w akcji u kilkunastu osób i wydaje sie byc OK... stad moje
skierowanie glównie w tym kierunku, jednakze gdyby cos ciekawszego i
porzadniejszego sie trafilo w podobnej cenie to czemu nie....

> A nie myslales o jakiejs 19"? Na raty chociazby?
> --

Tak czy siak owa 17stke na raty biore bo z kasa cienizna wiec o 19stce nawet
nie mysle..

Pozdrawiam