Re: Coolery Pentagram Freezone ???

Autor: Tomek_Rock <tomek_rock_at_SKASUJTO.gazeta.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 08:34:04 MET DST

> mysle o modelu QC-80AlCu - 75 zl

 Posiadam taki wentylator i jestem zadowolony- przy maxymalnych obrotach
temp. AMD 2400+ wynosi 43 stopnie, przy minimalnych 46 podczas normalnej
pracy. Problem sprawia tylko instalacja (mam na myśli procesory AMD) na
zwykłej paście. Trzeba równomiernie dokręcać śrubki. Za pierwszym razem
skończyło się klapą. Jeśli kupisz taki wiatrak to kioniecznie ustaw
zabezpieczenia procesora w biosie. Zakupiłem to tego pastę Arcic Silver
Ceramique- polecam.

 pozdrawiam Tomek