Re: LCD 17" - co wybrać?

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 23:40:26 MET DST

Tomasz Jurgieleiwcz napisał(a):

> Pokdreślam: nie ma różnicy w ostrości obrazu 17" LCD na różnych
> rodzajach interfejsów przy spełnieniu warunku sensownej jakości toru
> sygnałowego karta-kabel-monitor. Dość popularna opinia że różnica
> jednak jest, świadczy tylko o sporym odsetku kiepskich kart
> graficznych na rynku.

Komputer stoi 1,5 metra od monitora, więc kabel był rozciągnięty jak
antena i łapał wszystkie pasma radiowe. Zresztą widziałem w sklepie
komputerowym ekrany podłączone analogowym splitterem, więc zakłócenia
były mocno wzmacniane. Nie musze mówić jaki był fajny tekst na tych
ekranach - pięć razy nałożony na siebie.
Po drugie na DVI nawet na tanich kartach graficznych jest ostry obraz.

Jeśli już są obrońcy analogowej technologii to można ich argumenty
porównywać do jakości dźwięku nagranego przy pomocy analogowego
dyktafonu na kasety magnetofonowe z nagrywaniem na dyktafon cyfrowy -
też nie słychać różnicy.