Re: grafika: His czy Gigabyte?

Autor: lukes <razorjack_at_hihi.gazeta.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 23:31:02 MET DST

rafal w dniu Œr, 23 cze 2004 21:03:02 GMT:

> no tak, ale jakby tego Hisa dalo sie podkrecic...
> 256 Ramu tez sie chyba liczy?
>
> problem w tym, ze nie znalazlem jaki te pamiecie (w obu kartach) maja
> czasy dostepu. wiesz moze cos o tym?

tego nie wiem, ale poczytaj test tej karty - ultra pro na sronach
benchmark.pl
jest szybszy od radeonow9600 XT,

a pamiec 256MB w predkosci raczej nic nie zmieni,
no chyba ze naprawde pojawi sie nagle jakas gra ktora bedzie miala meeeeega
tekstury, ale zawsze jest jeszcze AGP i pamiec RAM.

--
pozdrawiam