Re: Opis plyt glownej BX-440B - szukam

Autor: HeÂŽSk <silk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 21:22:30 MET DST

On Wed, 23 Jun 2004 20:55:30 +0200, "Sander" <

> Ale o jaką płytę konkretnie chodzi ?
> Jeżeli masz możliwość, to odpal np. Cpu-Z 1.22 -
> http://www.cpuid.com/download/cpu-z-122.zip
> i sprawdź jakiego producenta i jaki model masz.

by ja odpalic musze wiedziec jak podlaczyc kabelki ;-).
zwlaszcza te od wlacznika (switch'a) na plycie czolowej
uruchamiajacego zasilacz.
plyta ma napis BX-440B i jest z procesorem w zlaczu typu A.
programik jest ok - na aktualnej plycuie chodzi zgodnie z prawda ;-).
dziekuje.

a sig ? czasem pisuje na innych grupach i niektorzy fanatycy
szukaja zaczepki podciagajac prywatne wypowiedzi pod publiczne wiec by
sie od... dodaje to do kazdej wiadomosci. ulatwia zycie.

-

 HeSk

 Politycy to szakale z jednego miotu !((c)HeSk)

 * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
   zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.

 * My personal opinions are just mine.