Lexmark jest do d... albo ze mną coś nie tak

Autor: Michał Lisowski <michlis_at_-WYTNIJ-poczta.onet.pl>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 15:28:22 MET DST

Jakiś czas temu dostałem Lexmarka P706. Pomijając (z bólem) fakt, że nie
chodzi pod pingwinem, drukarka sprawowała sie pod windą w miarę nieźle.
Ostatnio chciałem wydrukować kilka zdjęć, więc zamontowałem kartridż foto,
do podajnika włożyłem papier foto i skorzystałem z firmowego oprogramowania
"Centrum fotografii Lexmark". Okazało się, że zdjęcia wydrukowały się z
drugiego zamontowanego kartridża (standardowy kolor), w którym brakuje juz
jednego koloru, więc nadawały się do wyrzucenia. Pomyślałem, że coś jest nie
tak w ustawieniach i dokładnie wszystko przejrzałem i tu nastapiło moje
pierwsze zdziwienie, bo nigdzie nie ma opcji, w której można zaznaczyc, że
drukarka ma korzystac z kartridża foto (tylko kolor<->czarny). Widocznie
drukarka jest na tylke inteligętna, że sama ma się domyśleć, kiedy go użyć.
Postanowiłem więc zmusić ją do drukowania z tuszu foto i wyjąłem kartridż
kolorowy, po czym wyświetlił sie komunikat, że drukarka nie może pracować
jedynie z tuszem foto!!! Próbowałem jeszcze raz, przy najlepszych
ustaiwneiach jakości i zawsze drukarka drukuje z kartridża kolorowego, a
nigdy z foto! Coś tu chyba nie jest normalnie...