Re: Chieftec "360-1136H" vs "360-302-DF" :)

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 14:12:07 MET DST

Użytkownik "Bardziej" <Bardziej@pf.pl> napisał w wiadomości
news:cbbcgi$ep1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Otóż się mylisz Yogiii. 302DF ma tyle samo końcówek do zasilania dysków
> Serial ATA co starszy model 1136H.
> Posiada nawet wyprowadzenie czujnika obrotów dla wentylatora, w
> przeciwieństwie do 1136H. Najistotniejszym argumentem
> przemawiającym za zakupem 302DF i tak pozostaje aktywne PFC, chociaż jako
> nowszy model powinien zarówno być lepiej wykończony,
> jak i lepiej trzymać napięcia.

o sata sie nie wyklucam bo nie wiem mowie tylko to co w komputroniku
wyczytalem
a model 1136H czyb nie jest takim starym modelm bo to chyba nastepca modeli
360-202
ale nie spieram sie
wkazdym badz razie cena 175 zl czyni z tego zasilacza jeden z najlepszych
ponizej progu 200zl
a aktywne pfc nie jest az tak bardzo istotne dla mnie