Re: Monitor Siemens Nixdorf MCF3501T - potrzebna przejsciowkado DVI...

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem_poczta_kropka_fm>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 11:11:36 MET DST

Robi wrote:
> Już nie - znajomy sprzedał kartę z monitorem. Na tym LCDku nie ma części
> elektroniki, która jest na karcie, między innymi flasha.

No ja bym sie w tym mmencie poddal, ale kolega twierdzi, ze jeszcze
bedzie sie bawil, bo fakt faktem pod DOSem ten monitor ruszyl, tylko pod
Winda jak wchodzi jakakolwiek wyzsza rozdzielczosc to sie krzaczy.
Poza tym... Flash?? To nie odpowiada przypadkiem tylko za raportowanie
typu monitora do systemu?? Moge sie mylic...

--
Pozdrowienia!!!
Aik - www - temporarly out of service.