Re: Monitor Siemens Nixdorf MCF3501T - potrzebna przejsciowka do DVI...

Autor: Aikus <aikus_at_wypat.ze.spamem_poczta_kropka_fm>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 09:08:55 MET DST

Robi wrote:
> Życze powodzenia w poszukiwaniu przejściówki - tan monitor działa
> TYLKO z jednym typem karty graficznej, też Siemens-Nixdorf.

A masz cos takiego? Bo my mamy juz rozpiske z lista sygnalow i
generalnie w tym zlaczu wystepuja DLV -> DVI... + 2 piny ktore sa w DLV
a nie ma ich w DVI i nie wiadomo co z nimi zrobic. Jeden z nich to
najprawdopodobniej jest wylaczanie lampy podswietlania (zimnej katody
czy jakkolwiek to nazwac)...
Bedziemy jeszcze kombinowac. Jak sie uda - damy znac (bo to ja wspolnie
z kolega elektronikiem sie bawimy w takie rzeczy ;) )

--
Pozdrowienia!!!
Aik - www - temporarly out of service.