podłaczenie zasilania płyty głównej

Autor: Dzochar <pop-ek_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 08:28:58 MET DST

Witam

Mam pewien poroblemik. Kupilem wczoraj plyte asusa pod PIV3Giga. Tylko
ze nie wiem jak podpiąć do niej zasilanie. Sa na nim dwa złącza. Jedno
zwykłe od ATX'a (podłuzne) ale jest tez drugie, kwadratowe tylko na
cztery piny. Teraz pytanie Czy mam zasilacz podłaczyc tylko do
standardowego zasilania, czy do obydwu??? W insyrukcji od płyty jest to
co najmniej mgliście opisane. W polskiej wersji pisze ze jest to "złącze
DRUGIEGO zasilacza" (???), z angielskiej nie moge sie wyznac.
Mam zasilacz w którym sa obydwie wtyczki...

HELP

Pozdrawiam sedecznie
Daniel