Re: [ot] Wlaczanie komputera z klawiatury.

Autor: Meetom <meetom_at_cut-this.irc.pl>
Data: Wed 23 Jun 2004 - 00:56:53 MET DST

*Tetrus* wziął i napisał:
> Witam. Zmienilem ostatnio plyte glowna z ECS P6BAP-A+ na ASUS TUV4X o
> ile na tej pierwszej oglem uruchamiec komputer z klawiatury tak z tej
> drugiej niestety nie.Moze ktos z was posiada ASUS TUV4X i korzysta z
> opcji wlaczania kmputera z klawiatury? prosze o pomoc.

Dla tych którzy się teraz krzywią tak piszę że to bardzo fajna sprawa :)
mój Gigabyte obsługuje taką opcję, dzieki czemu w ogóle sie nie schylam
do przycisku power (buda stoi na podłodze). Włączam z kawiatury,
wyłączam (a raczej hibernuję/wstrzymuję) software'owo. Przynajmniej
przycisk jak i jego okolice nie będą wyglądały na uzywane (jak to czasem
widać w niektórych kompach jak tam takie brzydkie wytarcia są :P).
Więc jesli Twoja płyta ma taką opcję to proponuje z niej skorzystać :)

--