Szukam zasilacza z mocowaniem na 3 śrubki

Autor: Pe.Ka <crxn1972_at_tnmrgn.cy>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 21:04:37 MET DST

Witam,

Przeleciałem kilka sklepów w sieci i klops.
Poszukuję jakiegoś znośnego zasilacza do obudowy Logic Q1.
Ma dwie rzeczy, których nie mają te w sklepach.
1. Mocowanie na 3 śrubki (obudowa Slim micro-ATX) - dwie są normalnie a
trzecia na środku przeciwległego boku
2. Dodatkowe zasilanie do LCD (to to może bym jakoś obszedł z jakiegoś
standardowego zasilacza)

Mam w tej chwili fabryczne 200W i niby starcza ale po pewnym czasie
użytkowania wiem co chcę dołożyć i wiem że ten nie uciągnie. Czy obił
Wam się o oczy taki nietypowy zasilacz. Zdaję sobie sprawę że można
wywiercić dziurę w jakimś zwykłym ale tego wolałbym uniknąć.

--
Pozdrawiam     _      _         _                               _
               //\   _|_|_      //\     [Pe.Ka] Paweł Kruk      //\