Re: laptopy - pytania...

Autor: Soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 20:41:12 MET DST

"BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@wp.pl> wrote in message
news:cb9t10.2vk.1@BliSki.pl...

> Jego ekran, czyli notebooka?
> Można, np: spiąc kompy w sieć i zainstalować VNC.

Co to jest VNC? Poza tym interesowaloby mnie zeby na ekranie laptopa widziec
system ze k. stacjonarnego.
Pisze o tym gdyz, moge byc w takiej sytuacji ze bede chcial sprzedac monitor
CRT i w pozniejszym czasie kupic np. LCD. W miedzy czasie od czasu do czasu
chcialbym wykorzystywac ekran laptopa by uruchomic stacjonarny ( z roznych
powodow). Wiec tak sie zastanawialem czy to mozliwe, bo zazwyczaj jest
odwrotnie dlatego wiekszosc ma wyj. VGA.