Re: wyjacy dysk

Autor: Psychotrop <psychotrop_at_op.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 16:04:48 MET DST

| Ja bym sie przede wszystkim zastanowil, czy przypadkiem nie sa to
| ostatnie dni zycia tego dysku...On zawsze tak wyl?? Czy zaczal teraz
| ostatnio? Bo AFAIR ciche dyski zaczely sie tak CA od 20 GB wlasnie...

moga to byc ostatnie jego dni ale nie musza - barracudy I, II, III z
zalozenia byly strasznie glosne. fakt faktem ze sypaly sie ja zloto -
czasami potrafilem miec na serwisie 20-30 szt. tygodniowo (pracowalem w
hurtowni sprzetu komp.) - % to wychodzilo ok 30-35% awaryjnosci.
jezeli jest to regularny "swist" i chrobotanie tylko podrzas odczytu\zapisu
na dysku to jest ok. ale jesli zaczyna klekotac, zgrzytac bez powodu to
trzeba szybko dane przekopiowac na inny dysk i pomyslec o zakupie nowego.

--
Psychotrop
psychotrop@op.pl