Re: klopoty z Panasonic KX-P6300

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 14:35:02 MET DST

Należy mymienić zespół drukujący (drogie - ok. 700 zł).
Można na stałe zresetować komunikat trzumając bardzo długo przycisk
(zdaje się ok. 30 s) - przynajmniej tak jest w KX-P6500

> to jest laserowka? podlaczona przez usb? jak tak to wczesniej sie
instaluje
> jakis maly sterownik usb costam i on sam uruchomi pozniej setup
> przynajmniej u mnie tak jest (mam kx-p7100)

To nie ta epoka.

Zawsze można drukować ze sterowników Windows (przynajmniej KX-P6500
można przy 300 DPI na sterownikach PCL)

--
Józef