Re: Jaki monitor 19 cali- przyjazny dla oczu

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 13:22:30 MET DST

Użytkownik "$M$" <piotr7112@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cb91go$k86$1@news.onet.pl...

> A jak wygląda sprawa smużenia na Twoim LCD?
> Da się szybko pograć i obejrzeć jakiś film?
>
> Pozdr...
> $M$

jesli chodzi o smuzenie to sprawa wyglda nastepujaco filmy chodza
wysmienicie nawet przestalem przezucac obraz na tv ( poprzednio jak mialem
15 cali kineskopowego philipsa to filmy puszczalem sobie na 28 cali LG
telewizor ale teraz to mi sie nie chce no chyba ze chce sie polozyc i
poogladacw lozeczku :) )
jesli chodzi o gry to nie wypowiadam sie bo nie gram ale slyszalem ze bardzo
dobrze sie sprawuje
wiesz czas reakcji 25ms przy 19cali to jest w tym przedziale cenowym
najlepszy owswzem sa juz 16ms ale to ponad 5 tys wiec wybor nalezy do ciebie
ja wolalem ta 19 niz 17 cali i 16ms a roznica w cenie w moim przypadku
wynosila 200zl wiec nie bylo nad czym sie zastanawiac
jestem bardzo zadowolony monitorek podlaczony przez dvi kolorki ladne ---
naprawde polecam do filmow ( dvd i divx ) oraz do grania jak slyszalem
bardzo dobry panel