Re: monitor 19'' LCD

Autor: Soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 13:06:12 MET DST

"wonderwall" <wonderwall1@wp.pl> wrote in message
news:dpkdq1-ftg.ln1@dns.ask-klan.net.pl...
> jaki monitor byscie polecili w cenie okolo 2900-3300?

WITAM

tez chcialbym sie dolaczyc do pytania kolegi. Mianowicie interesuje mnie LCD
19" (glownie ze wzgledow zdrowotnych - czyli wzrok bo teraz mam 19" CRT), a
ze poraz pierwszy mialbym LCD to nie wiem na jakie parametry zwrocic wieksza
uwage, a na jakie z przymruzeniem oka:). Standardowo (jak kazdy) chce
monitor o dobrych kolorach, ostrosci, jasnosci. Zauwazylem ze juz kilka osob
stawia na Belinea LCD 19" 101920, wiec pewnie ten model bede mial pod
szczegolna uwaga. Ale co mozecie powiedziec o nastepujacych modelach:

SAMSUNG SyncMaster LCD 19" 191T
iiyama ProLite E481S
Philips 19" LCD 190B4CS

pozdrawiam