Re: problem z kompem - ??

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 12:57:12 MET DST

Użytkownik "Kudlaty" <hover27@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cb90g0$ba9$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Soonic" <soonic@op.pl> napisał w wiadomości

> pamietam)
> >
> Sprawdz kondensatory elektrolityczne na plycie czy nie sa wystrzelone.Te
> kolo procesora.

ja wymieniłem u siebie kondensatory i to nic nie pomogło. wymieniłem tez
zasilacz i dalej kiszka. wywaliłem walnietą kość ramu i było lepiej, ale np.
dalej nie moglem sciagac z dc i dalej mam problemy z siecia... wywaliłem
sieciówke i podłaczyłem sie przez usb i jest troche lepiej - wniosek jest
taki, ze owszem to moze pomóc (bo moze szkodzic) ale jak to nie to, to
wymiana nic nie pomoze. Memtest86 to mniej "inwazyjna" metoda.