Re: Jaki monitor 19 cali- przyjazny dla oczu

Autor: Yogiii <Yogiii_at_hot.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 10:26:32 MET DST

Użytkownik "wcale_nie" <wcale_nie@_wytnijto_interia.pl> napisał w wiadomości
news:cb8nco$81$1@inews.gazeta.pl...
> Witam!
> Zaczely sie problemy ze wzrokiem wiec na co zwrocic uwage przy wyborze
> monitora?
> Od cholery tych zestawien w sieci - ale ktore najbardziej wiarygodne,
> najswiezsze? Na co zwrocic uwage przy wyborze? moze polecicie cos
> konkretnego w rozsadnej cenie? Max 1200 PLN.
>
> --

Jesli zalezy ci na wzroku to moze powinienas zastanowic sie nad panelem LCD
wiem ze to duzo wiecej kasy ale mozesz kupic na raty np w Media Market
czesto sa promocje raty 0%
( nawet w warszawie od dzis ) wplacisz 1200 jak wplate wlasan a reszte na 10
rat
ja tak zrobilem i kupilem sobie 19 cali belinea 101920 polecam