Problem z komputerem Athlon 2200 + ATI Radeon 9100

Autor: Johny No Name <jnn_at_guzikowka.one.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 06:12:57 MET DST

Witam serdecznie !

A archiwum nie udało mi się nic znaleźć, dlatego piśże nowy post. Mam
dość poważny problem, mianowicie: dostałem wyznaczoną kwotę i za tą
kwotę miałem złożyć komputer (nie ważne ile, ważne, że komputer jest już
złożony) dla siostrzeńca na urodziny. Mój problem wygląda tak:

Kupiłem:
płytę ASUS A7V8X-X
procesor AMD Athlon XP 2200+
pamięć 512 MB RAM [400MHz]
kartę grafiki ATI Radeon 9100 64MB 128Bit (model AL2R)

Reszta konfiguracji chyba już nieważna jest.

Dzieje się następująca rzecz:
Przy każdej próbie zainstalowania systemu WindowsXP po zbootowaniu
instalacji z CD wywala niebieski ekran z błędami (różnymi).

Zmieniłem kartę na swoją, którą mam w komputerze (stara nVidia Riva TNT2
32 MB), wsadziłem ją do tamtego kompa i chodzi - WindowsXP się ładnie
zainstalował i ładnie na tej karcie chodzi.

Myślałem, że to Radeonik jest sfurany (kupiłem go na allegro), jednak
wsadziłem go do mojego komputera i WindowsXP się uruchamia i ładnie
chodzi (mój komputer - Duron 800Mhz, 256 RAM, płyta ECS [nawet nie
pamiętam jaka]).

Po przepięciu Radeona do tamtego komputera już z zainstalowanym XP przy
bootowaniu systemy wywala takie same niebieskie ekrany i błędy.

Czy ktoś z was miał kiedyś z czymś takim do czynienia ? Co zrobić ? Nie
chcę, żeby dziecko dłużej na komputer czekało, czas nagli, a ja nie wiem
co to może być.

Kolega powiedział, żę to może być wina za słabego zasilacza. To prawda ?
Czekam na wasze jak najszybsze opinie.

Z góry dziękuję za sensowne i pomocne odpowiedzi !

--
Pozdrawiam,
Paweł Wichniewicz | Johny No Name