Re: używany monitor

Autor: konradmg <konradmg-NO-SP_at_M-aster.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 00:43:38 MET DST

Browar wrote:
> Cześć
> Chce kupić używany monitor 17.
> Na co zwrócić uwagę przy zakupie na giełdzie.
> Testy programowe jak wiecie odpadają.
> Pozostają oględziny, uruchomienie i ..???

Kupowalem pol roku temu na gieldzie, jak na razie jestem zadowolony (Dell D
1025 TM).
U "mojego" sprzedawcy mozna bylo sprawdzic monitor np. programikiem Nokia
Test Monitor - bardzo przydatna sprawa. Sciagnij sobie najlepiej ten
programik i ogarnij wczesniej co i jak, mozesz tez go zabrac na dyskietce na
gielde. :)

--
Konrad May-Giżyński