problem z kompem - ??

Autor: Soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 00:37:24 MET DST

witam,

mam komputer w ktorym objawy problemu sa nastepujace (zaczynajac od
poczatku):
mianowicie wszystko dziala dobrze (po ost. instalacji systemu minelo kilka
m-cy), w pewnym momencie wlaczam film (leci), a tu mi sie pokazuje niebieski
ekran (kazdy wie co to znaczy) no i musze zrestartowac. Od tego momentu
problem ten zaczyna sie pojawiac co jakis czas (nie regularnie). Z biegiem
czasu (dni uzywania kompa), sytuacja ta powtarza sie coraz czesciej juz nie
tylko przy ogladaniu filmow i musze ciagle restartowac kompa. Wreszcie po
jakims czasie (ok 2 tyg.) dochodzi do tego, ze po wystartowaniu systemu
odrazu pokazuje sie czarny ekran z informacja "Mozesz bezpiecznie wylaczyc
komputer". W koncu zdecydowalem sie na format dysku (wlasciwie tylko
partycji) i zainstalowac system od nowa, ale najpierw sprawdzilem na innym
sprzecie dysk czy ma moze wirusy - nie bylo - caly czysty. Bad sektorow tez
nie mial. Po zainstalowaniu systemu win98 (duron 750mhz, 96 ramu), na czysta
partycje problem wrocil juz na samym poczatku, ze gdzies cos sie poklikalo
(szczegolnie na cdrom) i w efekcie mozna bylo zobaczyc niebieski ekran. Wiec
znowu powtorzylem caly etap instalacji win98, ale to nic nie dalo.

Co to moze byc? Mi osobiscie sie wydaje, ze to moze byc juz problem
mechaniczny typu pamiec, plyta - nie jestem pewny. Prosze o pomoc.

soonic