wyłączanie kompa

Autor: BYNIO <byniom_at_op.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 22:57:57 MET DST

mam pytanie czy ktoś się spotkał z takim problemem , komputer mi sie
wyłączył w momencie gdy uruchamiałem gadu gadu , może to zbieg okolicznaści
ale zrobiło mi sie to dwa razy , gdy się wyłączył to dioda od zasilania z
przodu komputera migała a reset i ponowne włączenie nic niedało , dopiero
jak wyłączyłem całkiem zasilacz na kilkanaście sekund dopiero pomogło
zaznaczam że GG chodziło w tle a awaria nastąpiła gdy chciałem wysłać
widomość drugim razem było to samo , może ktoś mi pomóc?