Re: Dziwne te temperatury...

Autor: ArD <ard_at_piwko.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 22:03:56 MET DST

Dnia 2004-06-21 11:19, Użytkownik Wampirek napisał:

> Czy jeśli procek się tak grzeje, to powietrze usuwane nie powinno być
> cieplejsze? Przecież 50'C jest spokojnie wyczuwalne przy podstawieniu
> ręki...

Było by cieplejsze, gdyby zasilacz wywalał powietrze, które przechodzi
przez radiator na procku. Sprawdz ręką jaka jest temperatura radiatora.
Być może źle nałożona pasta lub sam radiator (ja kiedyś nałożyłem go
odwrotnie, chodził tak dwa miesiące).

		pozdrawiam ArD.
Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!