problem z DVD Teac- DV516E

Autor: Marcin d. <tiger_11_at_wp.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 21:44:39 MET DST

Witam grupowiczow..
Mam male pytanie (sorry jezeli nie ta grupa ale nie wiem gdzie moge sie z
problemem poradzic) chodzi mi o to ze mam dvd (jak
w temacie) i chcialem sobie film zripowac na AVI ale wynikl mi pewien
problem, gdy po wlozeniu plytki do dvd zaczol zezic i nic pozatym tzn.; nie
odczytuje mi wogle plyty tylko zezi, prawdo podobnie te dvd nie odczytuje
piratow, bo normalne filmy w orginalnym pudelku odczytuje, (a to jest z
wypozyczalni)
A i jesli mozna wiedziec czy jest jakas mozliwosc, zrobienia czegos, zeby
np,; ten model DVD odczytywal tego typu plyty, czy poprostu ten model nie
odczytuje takiero rodzaju plyty i nic sie z tym raczej nie zrobi ?
Z gory dziekuje za kazda wypowiedz
pozdrawiam

z powazaniem