Re: Aktualizacja biosu.

Autor: Wojciech Krolik <wojk_at_uci.agh.edu.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 20:40:28 MET DST

On Mon, 21 Jun 2004, Marek Mroziewicz wrote:

> Witam.
> Mam pytanie związane z aktualizacją biosu.
> Jak to zrobić, aby nie zniszczyć kompa?

Kupic gola kosc tej samej pojemnosci co kosc z biosem na plycie.
Sciagnac porzadana aktualizacje.
Zaniesc do punktu, gdzie dysponuja programatorami biosow.
Zamowic usluge programowania kosci przyniesiona aktualizacja.
Wymienic kosc na plycie glownej [po wylaczeniu kompa:>)

Tak jest bezpiecznie.

Mozna zrobic taniej, ale gwarancji na dzialanie kompa po zabiegu nie ma :)

Powodzenia
Wojtek