Problem z karta sieciowa!

Autor: Lukasz <niski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 20:20:24 MET DST

Witam

Mozliwe, ze mam problem z karta sieciowa.
Pomimo zadnych polaczen w netstat, jakiejkolwiek
aktywnosci z mojej strony, karta odbiera
duze ilosci pakietow (Aktywnosc WinXp).
System wgrany na swiezo, sprawdzony antywirusami.

Dotarlem w koncu do docelowego pytania ;)
Mianowicie jak moge sprawdzic poprawne dzialanie
karty sieciowej? Nie chce naciagac osoby, ktorej
pomagam na kupno nowej, kiedy nie jestem pewny
problemu. Zawiadamialem takze administratora lanu,
uwaza, ze w sieci jest ok. *chodz watpie, zeby sprawdzil
to podczas rozmowy telefonicznej* i to wina sprzetu, ale...
Z miejsca powiedzial zebym przywiozl do sprawdzenia
kompa i naprawia ;) wiec jasne...

Pozdrawiam serdecznie
Łukasz