Re: Nie zamyka sesji na 700MB

Autor: Krzysztof Rynkowski <SPAMryniobyd_at_o2.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 16:52:19 MET DST

Użytkownik "Jedrzej Trzcinski" <jtrzcinski@kielce.opoka.org.pl> napisał w
wiadomości news:cb6osd$s78$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Nie wiem czemu ale moja nagrywarka po odlaczeniu jej i po nownym jej
> podłaczeniu przestała zamykac sesje
>
> nie zamyka plyt ani przez wejscie z menu o informacji o plycie ani
normalnie
> przy wypalaniu
>

> pojawia sie informacja "blad przy fixacji "

Wg wskazówek KŚ Ekspert (3/2004)
1. najbardziej podejrzana jest płyta którą chcemy nagrać
   (zmienić nośnik na markowy, np. Verbatim lub TDK)
2. bład fiksacji wyst. czasem na PC z właczoną obsługą APM,
   tj. zaawansowanego zarządzania energią (wyłaczyć
   na czas nagrywania)
3. zaktualizowac firmaware (jeżeli jest dostępny)
4. zaktualizować Nero (co już uczyniłeś)
5. jeżeli wszystkie próby zawiodą - oddać nagrywarkę
   do serwisu.