VIA K7VAT + GeForce 3 ??

Autor: menth0l <menth0l_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 16:19:20 MET DST

        Mam mozliwosc zamiany na wakacje mojego starego geforce'a 2MX na GF 3
Ti200 ale problem lezy w tym ze nie wiem czy trojeczka 'pojdzie' na moim
sprzecie. Moja plyta to K7VAT.. (stary szmelc;) Moglbym wsadzic na sile
ale nie znam sie na tyle na sprzecie zeby zaryzykowac spalenie ktoregos
z elementow albo calosci.. Czy w przy takim praktycznym tescie moze sie
cos stac? Czy po prostu system nie ruszy? Prosze o pomoc!!

Menth0l