Re: [spam] sprzedam MSI K7T Turbo 6330 POZNAŃ

Autor: wojtek sulewski <wojteksulewski__WSTAW_TU_M_at_LPE__op.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 16:02:51 MET DST

Michal Bien wrote:
> To ze dajesz [spam] w temacie niczego nie usprawidliwia!
> Jest praktycznie tak samo naganne na grupie nie ogloszeniowej.

jak kogoś tak bardzo denerwują ogłoszenia, to polecam zrobienie prostego
filtru w programie do czytania newsów...

> Hmmm, mam akurat jej nowsza wersje - jest dobra ale nie sciemniaj, OK.
> Plyt jest po prostu stara technologicznie i czas na zwiany, prawda?
> Ew. myslales ze poszla do piachu, kupiles nowa a w miedzyczasie okazalo
> sie ze jednak to wina CPU.

płyta nie jest najnowsza technologicznie (nic takiego nie pisałem) co nie
zmienia faktu, że jest naprawdę dobra - nigdy nie miałem z nią
najmniejszych problemów.

> A swistak siedzi i zawija....
> A przypomniales sobie o tym po 2 latach, tak? :>

pomyślałem sobie, że cokolwiek napiszę będzie wyglądało na ściemę, więc
napisałem po prostu prawdę...

> Sluchaj - to jest normalne ze ludzie chca kupic lub sprzedac. Ale
> spamowanie na grupach do tego nie rpzeznaczonych jest naganne. Pomysl
> sobie co by bylo gdyby wiekszosc ludzi tak robila. Wiesz jaki przerob ma
> np: Allegro? Na przyszlosc polecam grupy ogloszeniowe - np:

zależy mi na tym, żeby sprzedać płytę przed wakacjami - w innym wypadku na
pewno bym nie wysłał ogłoszenia na tą grupę.
a odnośnie grup typu "ogłoszenia", to kto tak naprawdę je czyta?

pozdr. wojtek
gg: 2087202