[spam] sprzedam MSI K7T Turbo 6330 POZNAŃ

Autor: wojtek sulewski <wojteksulewski__WSTAW_TU_M_at_LPE__op.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 14:59:28 MET DST

bardzo dobra płyta, sprzedaje ją tylko dlatego, że osoba dla której była
przeznaczona, kupiła sobie laptopa ;)

płyta używana przeze mnie przez niecałe 2 lata - żadnego podkręcania,
wszystko pięknie chodziło.
świerzo po przeglądzie w serwisie (jak się okazało problem był z prockiem a
nie z płytą).

cena do uzgodnienia na prv. chciałbym wszystko załatwić do soboty, bo
późniem może mnie nie być przez miesiąc.

MSI K7T Turbo MS-6330 Ver. 3.0
Socket A - procek AMD Duron/Athlon do Athlona XP 1800+
chipset - VIA KT133A
szczegóły:
http://www.msi-polska.pl/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=100&MODEL=MS-6330%20Ver3.0
http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1410
http://www.sf-i-store.yatego.com/site/p_3eef3ab59ab39_3eef1fb0c1d4c7.8_msi-k7t-turbo-ms-6330-ver-3-.htm

KONTAKT:
email: wojteksulewski<M@LPA>op.pl
gg: 2087202

ps. mam jeszcze do sprzedania obudowę z zasilaczem - płyta jest już do niej
wsadzona.

pozdr. wojtek
gg: 2087202