Re: Połączenie ATI 9600 PRO z TV

Autor: Radek K. <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 13:36:58 MET DST

"Pawel Oczkowski" wrote:

> Chodzi mi o dlugi kabel ok. 10 m (nie ten co jest dolaczony do karty).

Kup lepiej dobry kabel przy tej odleglosci warto. Lepiej zaplacic troche
drozej niz placic dwa razy. Oczywscie mozesz sprobowac sie dogadac w
sklepie, ze zwrocisz przedluzacz jesli nie zadziala (jesli oczywiscie ci
sie uda kupic gotowy taki dlugi, bo kawalka kabla to pewnie nie beda
chcieli z powrotem jeslibys planowal sam go zrobic). Mnie kabel wyniosl ok.
20 zlotych za 5 metrow taki przyzwoity, wtyczek nie kupowalem tylko
wykorzystalem kabelek dolaczony do karty, rozcialem w polowie i dolutowalem
nowy. Jeslibys planowal kupic wtyczki to zwroc uwage na ich jakosc
(mechaniczna).

Pozdrawiam