Problem z LuckyStar K7VAT+

Autor: Tomasz Rosikoń <t.rosikon_at_ce3.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 12:47:13 MET DST

Witam

Od pewnego czasu mam problem z kompem !!
Notorycznie zawiesza mi się WinXP, choć zdarza się że działa przez kilka
dni bez zarzutu. Objaw - brak jakiejkolwiek komunikacja z kompem nie
działa myszka klawiatura nic, obraz zastyga i jedyny ratunek to restart.
Zdarza się również że po resecie komp nie uruchamia się :( monitor nie
"budzi sie" dopiero wyłączenie i włączenie pomaga.
Konfiguracja
LuckyStar K7Vat+; 512 Mb; HDD 30 GB Baracuda; Grafika Prolink GeForce 2
PRO Gts 32 Mb; karta sieciowa realtek

Co to może być ? niestety producent nie ma juz swojej strony :( wiec
pobranie nowego biosu raczej nie jest możliwe :( a może to nie bios ?
może grafika ?

pozdr
Tomasz Rosikoń