TV-out, Problem z obrazem na TV

Autor: Jerry <jerrynews_at_pf.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 11:23:37 MET DST

Witam! Być może problem już przerabiany ale nie udało mi się nic znaleźć na
ten temat...
Mam laptop Gericom z kartą graficzną SIS.
Zrobiłem kabel do podłaczenia wyjśca s-video z wejściem Euro w telewizorze
(composite).
W kabel wmontowałem znany chyba wszystkim adapter z kondensatorem 470pF, no
i obraz na telewizorze jest kolorowy ale niestety jest w mniejszym formacie
niż ekran telewizora (ma duże marginesy).
Funkcje do obsługi wyjścia telewizyjnego w sterownikach karty są nieaktywne
:(
Jak moge je uaktywnić.
Próbowałem już zastosować adapter z rezystorem 24ohm ale niestety bez
efektów.

Proszę o pomoc

Jerry