Re: Myszka i klawiatura sie wieszaja...

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 11:00:50 MET DST

zkruk [Lodz] wrote:
> ktos ma jakis pomysl ? czy serwis??
Raczej serwis. Mam co prawda Asusa na nForce, ale objawy były podobne. W
trakcie pracy zaczęła zacinać się mysz. Z minuty na minutę coraz mocniej.
Zdenerwowany przeładowałem komputer, ale niestety już się nie uruchomił. W
karcie gwarancyjnej mam napisane "wymiana portu PS2". Ale to jest w
net-service, więc oni tak ściemniają. Najprawdopodobniej wymienili jakiś
układ odpowiedzialny za dostarczenie zasilania na +5V, bo jako jedyne
napięcie ma wartość poniżej swojej nominalnej. Przedtem miało powyżej.