Re: Serial ATA & ATA/133

Autor: TomaSz. <usenet_mail_at_op.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 08:01:21 MET DST

Towarzysze !!! Nadejszła wiekopomna chwila!!!
Dnia 20-06-2004 roku, rk wygłosił(a)
orędzie do narodu, w którym słyszymy m. in.:

> Witam. Mam takie chyba dość proste pytanie. :) Czym się różnią od siebie
> twarde dyski Serial ATA (czy to to samo co SATA?) i ATA/133 i które z zasady
> lepiej kupować?

Modernizowałem kompa i postanowiłem zainwestować w technologię przyszłości
i wraz z nowym kompem kupiłem dysk SATA- moim zdaniem niepotrzebnie -
drogie to, niewiele szybsze od ATA 133, no tasiemkę ma fajną, ale co z
tego? Problemem jest brak kompatybilności z większością "znajomych
komputerów" albo "komputerów znajomych", BIOS w ogóle nie widzi takiego
dysku (przynajmniej u mnie) - rozumiem, że domyślnie jest to "majster", no
słowem więcej z tym zabawy niż rzeczywistych korzyści.
Dlatego polecam stare, dobre ATA.

--
TomaSz.
www.kocie-zycie.prv.pl