Re:[OT] Grafika za 600zl?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 07:52:47 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Rynkowski" <SPAMryniobyd@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cb4su9$316$1@achot.icm.edu.pl...

> Użytkownik "krimisek" <krimisek(no_spam)@wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie zaznaczyłeś, że w rachubę również wchodzą
> karty używane i bez gwarancji (bo te z aukcji,
> giełd itp. targowisk to dla mnie żadna gwarancja).

z giełd bez gwarancji? juz pare razy musiałem korzystac z giełdowych
gwarancji i nigdy nie było problemów. jedyne co, to trzeba isc do
macierzystego sklepu z tym.
Kiedys sieciówke mi od reki wymienili, plyta glowna nie chciala u mnie
wystartowac (w sklepie ok), ale powiedzieli ze jak chce to mi na wszelki
wypadek na nowa wymienia. Po prostu jak sprzedaja cos objete gwarancją, to
to ma gwarancje i nie oni beda placic za wymiane/naprawe tego...