Re: WIN98SE AmdAthlon XP +2500 - zacinanie sie systemu

Autor: Velandil <irynaqvy_at_tnmrgn.cy>
Data: Mon 21 Jun 2004 - 02:20:51 MET DST

D'hoine ;) Tomasz Bednarz rzekl w <news:cb54ah$qso$1@atlantis.news.tpi.pl>
co nastepuje:

> Moze jak z grupy znikna pytania o problemy z XP to uwierze

a wierz sobie w co chcesz, ale dziwie sie, ze wolisz win98
mam wrazenie, ze w ogole nie probowales nawet XPka, tylko powtarzasz
zaslyszane gdzies, bzdurne zreszta, opinie.
Sam mam WinXP, instalowany jakis rok temu i do tej pory nie musialem nic
poprawiac, reinstalowac, ani nic w tym rodzaju. Na Win98 komp po roku
chodzil jak zolw (jesli w ogole sie wczesniej nie wysypal:P).

pozdr
vel